Коли ви купуєте ноутбук, важливо бути впевненим, що техніка не підведе у важливий момент.
Саме тому ми пропонуємо гарантію на кожен наш ноутбук терміном 365 днів. Протягом цих 12 місяців ви можете бути спокійні: якщо щось піде не так, ми швидко і безкоштовно вирішимо будь-які технічні проблеми.
Для нас важливо, щоб наші клієнти отримували якісну техніку і не турбувалися про можливі неполадки.
Гарантійні умови та повернення
Умови гарантійного обслуговування:
1. Причину несправності/дефекту пристрою визначають лише технічні спеціалісти компанії “ТехноРум”;
2. Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється, лише якщо пристрій буде визнано несправним через заводський дефект, і лише протягом терміну дії гарантії, зазначеного в гарантійному талоні;
3. Для модернізації або профілактики купленого пристрою (щоб не порушувати цілісність гарантійної пломби) покупець повинен звернутися за допомогою до компанії “ТехноРум”, а вже після проведених робіт йому видається запломбований пристрій;
4. Транспортні витрати щодо повернення/заміни/гарантії пристрою завжди сплачує покупець;
5. Продавець не несе матеріальну та моральну відповідальність за збитки, які були заподіяні внаслідок пошкодження/несправності пристрою (втрата інформації з жорстких дисків, недоотриманий прибуток, прямі чи непрямі збитки, тощо);
6. Приналежність пристрою до гарантійного ремонту остаточно визначається технічним спеціалістом лише після повного огляду та діагностики, яка може займати від 1-го до 14-и робочих днів;
7. Процес ремонту пристрою може тривати в середньому від 3-х днів до 14-и робочих днів. Цей термін може бути продовжений до 28-и робочих днів, якщо несправність потребує заміни комплектуючих, які на даний момент відсутні;
8. Якщо пристрій вийшов з ладу з провини виробника і не може бути відремонтований сервісним центром протягом встановленого гарантійного терміну - ми обміняємо його на аналогічний або повернемо кошти. Повернення коштів відбувається протягом 7-и робочих днів, з дня закінчення діагностики.
9. На час, поки пристрій перебуває у ремонті або діагностиці - заміна не видається;
10. У випадку, коли пристрій відправляється через поштову службу, перед отриманням покупець має перевірити пристрій на відсутність пошкоджень (матриці, корпусу), якщо такі не були заявлені нами в описі товару та працездатність пристрою в цілому;
11. У разі втрати гарантійного талона дублікат не видається.
Гарантійні забов’язання не поширюються:
1. На витратні/модульні комплектуючі (блок живлення, шнур, роз’єми, матрицю, шлейфи, перехідники, CD-ROM, клавіатуру, динаміки, тачпад та його кнопки) та комплектну периферію/аксесуари (мишка, навушники, стилус, тощо).
2. Якщо покупцем або третіми особами було зроблено несанкціоноване втручання до пристрою з порушенням гарантійних пломб, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему пристрою;
3. На пошкодження, заподіяні покупцем або третіми особами (з’явилися сколи, тріщини, пощкодження матриці, пошкодження шлейфів, сильні подряпини, яких не було при покупці, щось явно розбите) або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, тощо);
4. На пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі.
5. На пошкодження внаслідок: стихійних лих (природних явищ), війни та інших форс-мажорних обставин;
6. На пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення (не комплектного блоку живлення, повербанків).
7. На пошкодження або ненормального функціонування виробу спричиненого програмами;
8.Гарантія не поширюється на несумісніть пристрою з іграми чи програмами, чи недостатню продуктивність в іграх.
Додаткові умови гарантії на вживану техніку:
1. Повернення коштів відбувається якщо пристрій повністю вийшов з ладу протягом гарантійного терміну не з вини покупця і сервісний центр не може усунути цю проблему. В інших випадках б/в пристрої поверненню не підлягають;
2. Гарантія на акумуляторні батареї надається лише на нові акумулятори, терміном на 3 місяці. На батареї в б/в пристроях гарантія не надається.
3. Відправлення пристрою на гарантійний огляд здійснюється покупцем без післяплати;
Купуючи в нашому магазині техніку, Ви автоматично погоджуєтеся з усіма вище зазначеними умовами.